Obchodní podmínky

1. VÝBĚR ZBOŽÍ

V našem internetovém obchodě www.fenceeshop.cz můžete velmi výhodně nakoupit elektrické ohradníky a veškeré příslušenství.

U každého výrobku je možné otevřít "detail výrobku", kde jsou uvedeny bližší informace jako cena, termín dodání, podrobný popis a parametry výrobku. Tyto informace jsou doplněny fotografií výrobku s možností zvětšeného náhledu.

 


2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Objednání v e-shopu

Po dokončení výběru zboží ho vložte do košíku, vyplňte jednoduchý formulář, ve kterém uveďte vaši přesnou adresu a způsob úhrady. Tyto údaje jsou nezbytné pro řádné a včasné vyřízení vaši objednávky. Tyto údaje jsou zpracovávány pouze v rámci obchodu www.fenceeshop.cz a nejsou nikdy poskytovány třetím osobám.

Potvrzení objednávky vám bude zasláno na uvedený e-mail. V den expedice objednaného zboží obdržíte e-mail o zaslání zboží poštou. Pokud budou v objednávce nějaké nesrovnalosti, budeme vás kontaktovat telefonem. Objednávky vyřizujeme většinou do 1 pracovního dne. U některého zboží, které není skladem, se může doba vyřízení objednávky prodloužit. O této skutečnosti vás budeme informovat.

Telefonická objednávka

Máte zájem o některý výrobek, ale raději byste si zboží objednali telefonicky než po internetu a zároveň si o něm zjistili ještě další doplňující informace? Neváhejte nás prosím kontaktovat na telefonním čísle: 725 700 825 a my vaši objednávku rádi vyřídíme také po telefonu.

Objednávka e-mailem

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných osobních údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy (faktury). Důležité je pro nás také telefonní číslo a případně i e-mail.

 


3. DORUČENÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zboží Vám bude zasláno způsobem, který jste uvedli v objednávce.

Při objednávce nad 1000kč máte poštovné zcela ZDARMA

Vybrat si můžete z těchto možností:

  • Českou poštou  120kč - platba dobírkou
  • Českou poštou  80kč - platba převodem na účet
  • DPD Private / Parcelshop 100kč - platba dobírkou / rychlou online platbou
  • DPD Private / Parcelshop 70kč - platba převodem / rychlou online platbou
  • Doprava do Slovenské Republiky 250kč - pouze platba předem
  • Osobní odběr (neúčtujeme žádné poplatky)

 

Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout. Obvykle trvá doprava 1-2 pracovní dny. O víkendu a svátcích pošta zásilky nedoručuje.

Osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě v Karviné nebo v okolí. Více informací na čísle: 725 700 825 nebo na mailu: info@fenceeshop.cz

Balíme zásadně do brandovaných balíků viz foto. V případě, že si zákazník přeje zaslat zboží v balíku bez potisku - prosíme o napsání tohoto požadavku do komentáře k objednávce.

Zákazník je vždy povinen zkontrolovat neporušenost původního obalu a pásky a obsah zásilky při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje ji přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu. Na pozdější reklamaci vady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled a tyto reklamace budou zamítnuty.
U zásilky je vždy daňový doklad, záruční list a návod v českém jazyce. Stane-li se, že u zásilky některá z těchto položek chybí, obraťte se na nás, např. telefonicky v pracovní dobu. Chybějící záruční list je možné reklamovat nejdéle do 14 dnů od převzetí zboží, po uplynutí této lhůty není možné již vystavit nový. U některých výrobků nahrazuje daňový doklad plně záruční list, pro uplatnění reklamace tedy v těchto případech plně postačuje.

V případě nepřevzetí objednaného zboží zákazníkem má prodávající nárok na zaplacení nákladů na dodání. Poštovné tedy platí kupující, i v případě, že zboží nepřevezme.

 


4. PLATBA ZA ZBOŽÍ

Zboží je možné uhradit několika způsoby:

  • Platba hotově - Platba v hotovosti při osobním odběru zboží
  • Platba dobírkou - Nejčastěji používaný způsob úhrady zboží při doručení přepravní společností nebo Českou poštou. V tomto případě obdržíte potvrzení o převzetí hotovosti od pracovníka teto společnosti. Daňový doklad bude přibalen v zásilce.
  • Platba bankovním převodem z účtu - Zboží bude expedováno až pro připsání celé částky na náš účet vedený u FIO banky. Pro urychlení zaslání zboží nám můžete zasalat na mail potvrzení o zaplecení.
  • Nakoupení na splátky

 

Ochrana osobních údajů při nákupu na splátky

Pokud zákazník zvolí úhradu ceny objednaného zboží spotřebitelským úvěrem, souhlasí s tím, že osobní údaje poskytnuté firmě půjčovna obojků za účelem uzavření kupní smlouvy mohou být zpracovávány i společností Home Credit a.s., Moravské nám. č. 249/8, 602 00 Brno pro účely vyplnění formuláře žádosti o úvěr případně dalších souvisejících dokumentů na www stránkách společnosti Home Credit a.s.

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v § 21 zákona 101/2000 Sb.o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.


5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (Vrácení zboží)

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.

Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující podmínky:

  • Kupující zavolá na telefonní číslo 725 700 825 nebo napíše na emailovou adresu info@fenceeshop.cz uvede číslo faktury a své jméno a oznámí odstoupení od smlouvy. Jakmile budeme znát všechny tyto údaje, dohodneme s Vámi další podrobnosti ohledně vrácení či výměny zboží.
  • Ke zboží je třeba doložit doklad o koupi (pokladní doklad nebo faktura) a potvrzený záruční list. Zboží musí být čisté, nepoškozené, kompletní, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu. Zboží pošlete zpět do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na adresu: Tomáš Betlach, Jabloňová 1689/10, Karviná, 73401. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  • K vyměňovanému zboží připojte také průvodní dopis, kde uvedete číslo Vašeho bankovního účtu a také adresu + telefonní kontakt
  • Při výměně či vrácení zboží jsou zákazníkovi podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží (poštovné, výměna poškozeného obalu, atd.) a v případě, že požadujete vrácení peněz složenkou také sazba dle ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek.
  • Tento nárok na vrácení zboží bez udání důvodu zaniká, pokud bylo zboží dodatečně upravováno podle přání Zákazníka.
  • Kupující hradí doručení na adresu Prodávajícího.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány složenkou, nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporujícího výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena od dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, budete neprodleně kontaktováni za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že jste předem zaplatili cenu za zboží, bude Vám tato částka převedena zpět na Váš účet nebo adresu a to v nejkratším možném termínu.

 


6. REKLAMAČNÍ ŘÁD (odpovědnost za vady zboží, záruka)

  • Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní Zboží, může se Vám jako u každého obchodníka stát, že bude nutné Zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené Zboží, kontaktujte nás na telefonu 725 700 825 nebo e-mailem (je třeba uvést Vaše jméno, adresu, telefon, e-mail a název reklamovaného zboží) a my se pokusíme závadu odstranit odbornou radou nebo se s Vámi dohodneme na dalším postupu.
  • Reklamace se uplatňují v sídle výrobce (na adrese Dvorská 605, Lanškroun, 56301) a proto nás kontaktute (tel. 725 700 825), abychom vám mohly poskytnout více informací jak postupovatv případě reklamace. 
  • Za situace, kdy je zboží zasíláno Prodávajícímu na reklamační opravu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží a označí zásilku příslušnými symboly.
  • Náklady na zaslání zboží nese zákazník. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Dobírkou nebude přijato.
  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  • Jelikož však máme stejné zájmy jako Kupující a snažíme se, aby reklamace zboží netrvala příliš dlouho, vyřizujeme Vaše reklamace zpravidla již do 3 pracovních dnů.
  • Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží, resp. zašle zboží poštou zpět Kupujícímu.
  • Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě: neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. Reklamce dále nevzniká, pokud je Zboží mechanicky poškozené spotřebitelem nebo by byla podána na součásti výrobku podléhající přirozenému opotřebení (např. řemínek obojku, baterie).
  • Pokud byla Reklamace neoprávněná (viz předcházející bod), účtuje Prodávající Kupujícímu náklady na lokalizaci a opravu závady, vč. poštovného a balného.

 


7. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

  • Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného dodání zboží, či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující.
  • V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.
  • Na naše Zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců.
  • Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí Zboží.

 


8. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.

Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené Zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím.

1. Osobní údaje kupujícího jsou zpracovávány dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále také jen GDPR. Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává jeho osobní údaje v rozsahu: jméno a příjmení, adresa (pro doručení), IČO, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako "osobní údaje").

2. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, v svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

3. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány pouze prodávajícím nebo jím určeným zpracovatelem. Třetím osobám bude umožněn přístup k osobním údajům zákazníků pouze v případech stanovených platnou právní úpravou (zejména v průběhu správního či trestního řízení, ochrana práv spotřebitele, v případě doručování zboží Českou poštou). V případě, že bude zboží doručováno kurýrní společností, Vaše osobní údaje (v rozsahu jméno, příjmení, dodací adresa, telefon, e-mail) budou poskytnuty - dopravci zvolenému kupujícím.

4. Osobní údaje bude prodávající zpracovávat v souladu se zvláštními předpisy. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

5. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

6. V případě, že se kupující domnívá, že prodávající nebo zprostředkovatel provádí zpracování jeho osobních údajů v rozporu se zákonem, může požádat prodávajícího nebo zprostředkovatele o vysvětlení.

7. Kupující má zejména právo svůj souhlas s poskytnutím svých osobních údajů pro marketingové účely kdykoliv písemně změnit či odvolat, a to elektronicky nebo písemně na adresu prodávajícího. Kupující má právo mimo jiné na opravu nepřesných, neúplných a neaktuálních osobních údajů, na informace o seznamu osobních údajů, které o jím prodávající zpracovává a další práva uvedená v nařízení GDPR.

8. Prodávající jako provozovatel informačního systému uvádí další informace ohledně zpracování osobních údajů ve zvláštní sekci uvedené na webové stránce. 

 


9. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.