V našem internetovém obchodě www.fenceeshop.cz můžete velmi výhodně nakoupit elektrické ohradníky a veškeré příslušenství.
U každého výrobku je možné otevřít "detail výrobku", kde jsou uvedeny bližší informace jako cena, termín dodání, podrobný popis a parametry výrobku. Tyto informace jsou doplněny fotografií výrobku s možností zvětšeného náhledu.
Po dokončení výběru zboží ho vložte do košíku, vyplňte jednoduchý formulář, ve kterém uveďte vaši přesnou adresu a způsob úhrady. Tyto údaje jsou nezbytné pro řádné a včasné vyřízení vaši objednávky. Tyto údaje jsou zpracovávány pouze v rámci obchodu www.fenceeshop.cz a nejsou nikdy poskytovány třetím osobám.
Potvrzení objednávky vám bude zasláno na uvedený e-mail. V den expedice objednaného zboží obdržíte e-mail o zaslání zboží poštou. Pokud budou v objednávce nějaké nesrovnalosti, budeme vás kontaktovat telefonem. Objednávky vyřizujeme většinou do 1 pracovního dne. U některého zboží, které není skladem, se může doba vyřízení objednávky prodloužit. O této skutečnosti vás budeme informovat.
Máte zájem o některý výrobek, ale raději byste si zboží objednali telefonicky než po internetu a zároveň si o něm zjistili ještě další doplňující informace? Neváhejte nás prosím kontaktovat na telefonním čísle: 725 700 825 a my vaši objednávku rádi vyřídíme také po telefonu.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných osobních údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy (faktury). Důležité je pro nás také telefonní číslo a případně i e-mail.
Podle Občanského zákoníku je každá objednávka závazná. Odesláním objednávky jste souhlasili s převzetím a zaplacením zboží. Pokud o uvedené zboží již nemáte zájem, informujte nás o této skutečnosti prosím co nejdříve. Vaše objednávka tak nebude blokovat zboží pro ostatní zákazníky, kteří o ně zájem mají. Odstoupení od smlouvy neznamená nepřevzetí odeslané zásilky. V případě nepřevzetí, již odeslané zásilky, máme právo požadovat úhradu zbytečně vynaložených nákladů tj. dopravné a balné 100kč
Zboží Vám bude zasláno způsobem, který jste uvedli v objednávce.
Při objednávce nad 1000kč máte poštovné zcela ZDARMA
Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout. Obvykle trvá doprava 1-2 pracovní dny. O víkendu a svátcích pošta zásilky nedoručuje.
Osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě v Karviné nebo v okolí. Více informací na čísle: 725 700 825 nebo na mailu: info@fenceeshop.cz
Balíme zásadně do brandovaných balíků viz foto. V případě, že si zákazník přeje zaslat zboží v balíku bez potisku - prosíme o napsání tohoto požadavku do komentáře k objednávce.
Zákazník je vždy povinen zkontrolovat neporušenost původního obalu a pásky a obsah zásilky při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje ji přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu. Na pozdější reklamaci vady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled a tyto reklamace budou zamítnuty.
U zásilky je vždy daňový doklad, záruční list a návod v českém jazyce. Stane-li se, že u zásilky některá z těchto položek chybí, obraťte se na nás, např. telefonicky v pracovní dobu. Chybějící záruční list je možné reklamovat nejdéle do 14 dnů od převzetí zboží, po uplynutí této lhůty není možné již vystavit nový. U některých výrobků nahrazuje daňový doklad plně záruční list, pro uplatnění reklamace tedy v těchto případech plně postačuje.
V případě nepřevzetí objednaného zboží zákazníkem má prodávající nárok na zaplacení nákladů na dodání. Poštovné tedy platí kupující, i v případě, že zboží nepřevezme.
Zboží je možné uhradit několika způsoby:
Pokud zákazník zvolí úhradu ceny objednaného zboží spotřebitelským úvěrem, souhlasí s tím, že osobní údaje poskytnuté firmě půjčovna obojků za účelem uzavření kupní smlouvy mohou být zpracovávány i společností Home Credit a.s., Moravské nám. č. 249/8, 602 00 Brno pro účely vyplnění formuláře žádosti o úvěr případně dalších souvisejících dokumentů na www stránkách společnosti Home Credit a.s.
Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v § 21 zákona 101/2000 Sb.o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena od dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, budete neprodleně kontaktováni za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že jste předem zaplatili cenu za zboží, bude Vám tato částka převedena zpět na Váš účet nebo adresu a to v nejkratším možném termínu.
Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.
Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené Zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím.
1. Osobní údaje kupujícího jsou zpracovávány dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále také jen GDPR. Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává jeho osobní údaje v rozsahu: jméno a příjmení, adresa (pro doručení), IČO, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako "osobní údaje").
2. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, v svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
3. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány pouze prodávajícím nebo jím určeným zpracovatelem. Třetím osobám bude umožněn přístup k osobním údajům zákazníků pouze v případech stanovených platnou právní úpravou (zejména v průběhu správního či trestního řízení, ochrana práv spotřebitele, v případě doručování zboží Českou poštou). V případě, že bude zboží doručováno kurýrní společností, Vaše osobní údaje (v rozsahu jméno, příjmení, dodací adresa, telefon, e-mail) budou poskytnuty - dopravci zvolenému kupujícím.
4. Osobní údaje bude prodávající zpracovávat v souladu se zvláštními předpisy. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
5. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
6. V případě, že se kupující domnívá, že prodávající nebo zprostředkovatel provádí zpracování jeho osobních údajů v rozporu se zákonem, může požádat prodávajícího nebo zprostředkovatele o vysvětlení.
7. Kupující má zejména právo svůj souhlas s poskytnutím svých osobních údajů pro marketingové účely kdykoliv písemně změnit či odvolat, a to elektronicky nebo písemně na adresu prodávajícího. Kupující má právo mimo jiné na opravu nepřesných, neúplných a neaktuálních osobních údajů, na informace o seznamu osobních údajů, které o jím prodávající zpracovává a další práva uvedená v nařízení GDPR.
8. Prodávající jako provozovatel informačního systému uvádí další informace ohledně zpracování osobních údajů ve zvláštní sekci uvedené na webové stránce.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.